Hej!
 
Julen närmar sig med stormsteg och jag har fortfarande inte handlat klart alla julklappar! PANIK! Men jag har det mesta under kontroll så jag hoppas att det blir bra till slut. Första julen här i Sverige på länge så vill att allting ska vara perfekt. 
 
Jo, men vart har jag hållit hus då? Inte hemma i alla fall, jag har bokstavligt talat jobbat dag och natt, natt och dag. Alltså det är alltid så med mig, antingen får jag inte jobb alls och när jag får jobb så kommer allt på en gång. Nu behövde jag ju det mer än någonsin och därför var ju det prio nr 1. Vad ska man sedan blogga om när det enda man gör är att jobba och sova liksom. Kan inte ta bilder för det alltid är mörkt när jag slutar och min wish calendar skulle behövas uppdatera, för jag önskar mig massor just nu! Haha mest önskar jag mig tid, men vem ska köpa det? I år har jag faktiskt inte så många materiella önskningar, alltså visst vill jag ha flera grejjer men det är inte liksom något jag önskar eller är något speciellt. Min pappa frågade mig häromdagen om vad jag önskar mig och jag blev bara tyst ett tag, kom inte på någonting. Ingenting känns värt typ, det känns bara som massa överflödiga och onödiga saker. Men en ny dator det skulle jag nog behöva!

 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback