Nu har jag typ för första gången i mitt liv skaffat mig riktigt bra smink. Jag är verkligen ingen smink människa, använder det knappt och brukar inte lägga ut så mycket pengar på det. Innan har jag bara använt mig av lite random smink, inget speciellt MEN, det är faktiskt ett måste att ha en bra bas i badrumsskåpet. Nu har jag äntligen något som jag kan kalla smink haha. Har ju världens sämsta bilder, men det går ju att se vad jag fick med mig hem. Gillar speciellt läppstiftet, härlig rosa färg inte alls för "mörkt" alltså det är inte lika mycket rosa som på bilden, den ger mindre färg vilket är bra för mig som inte använder läppstift överhuvudtaget. Sen så smakar ju den så himla gott!


Kommentarer
Lina S
http://linastrandh.se

Kul!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback