Hej bloggen!
 
 Har gymmat hela veckan så har inte haft tid att uppdatera. Är typ KÄR i gymmet! Åå det är så kul! Det är typ mitt nya place to be. Gym, massage och sen sitta och hänga med en kopp varm choklad. Det är ju bara för mysigt att dra till gymmet. Ser fram emot det så himla mycket. Har börjat gå på olika klasser och det är ju så mycket roligare än att slita på maskinerna. Idag körde jag dans och imorgon blir det bodypump! LÄNGTAR! Hade aldrig kunnat tänka mig att träna skulle vara så kul.
 
Resten av veckan ser också tight ut, men ska försöka med ett par uppdateringar. Bland annat om min nya musikaliska crush! Är på så bra humör alltså träningsmotivation, ny crush med bra musik och breaking dawn i helgen! 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback