Hallå!
 
Jag har börjat inse att jag knappt 'är hemma om dagarna eller det har i alla fall varit så senaste veckan. Är jag hemma så är jag bara hemma. Livet alltså. Idag har jag varit upptagen med ett möte om ett projekt här i kommunen som rör ungdomar med utländsk bakgrund och religion i sydasien, Indien, Pakistan, Bangladesh, Sri Lanka osv. Tog mig nästan hela dagen och efter det bar det av till familjevänner. Kom hem för ett tag sedan och nu blir det filmkväll med bröderna. Hunger games ska vi se! Jag har faktiskt hört mycket om den men har inte fått tillfälle att se den än! Så nu äntligen ska jag ta och se den och så har jag boken nu också så den ska jag ta och läsa.
 
Har hunnit samla på mig detta under veckan, det är ju svårt att gå runt i stan och inte köpa något liksom! Alla är galet bra fynd! Vita och leopard jeans för 79kr styck! Chocker halsbandet gav jag en tia för och lika så de andra smyckena! Så jag kan ju i alla fall inte klaga.
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback