Ska strax lägga mig, men tänkte bara skriva en snabb update på kvällen. Kom hem strax innan 6 och var så trött att jag bara låg i sängen en timme. Fick samla till mig krafterna och köra igång ett Insanity pass. Detta är den bästa träningen jag har gjort hittills! Stenhård, tung och intensiv just the way I like it. Svettas som en gris haha Det är 6 pass i veckan, så lite tricky att få ihop det. Har försökt sen jag kom tillbaka hit efter jul, men det går liksom inte utan att missa något pass hit och dit. För mig som är perfektionist när det kommer till såna här utmaningar, ger jag inte upp. Jag vill göra allt PRECIS som det ska vara och köra precis alla pass så som de har skrivit upp på schemat. Så varje gång jag har missat något pass så börjar jag om från noll! Denna gång känns som en bra start, förhoppningsvis håller den i sig 60 dagar framåt så att jag äntligen kommer kunna säga, med huvudet högt att jag tagit mig igenom 60 dagar av detta. Fortsättning följer...

Nu väntar sängen och imorgon blir det upp tidigt för ett pass :)


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback