Hej!
 
Då var sommaren över, det gick fort haha. Vi hade ju ett par riktigt härliga dagar och de är jag otroligt tacksam för, men alla visste ju att det inte skulle vara för alltid så idag får man tåla den lite gråa dagen. Har i alla fall passat på att njuta till max. I lördags var det Släktträff med C och sedan vidare till Oleary's där det var Champions league finalen. Första gången jag seriöst kollar igenom en hel fotbollsmatch haha. Det var kul, men det som var ännu roligare var allas reaktioner. I söndags var det födelsedagsfirande och morsdag. Blev att fira både mamma och pappa. Började veckan med ett träningspass 6 på morgonen! Vad skönt det var sedan bar det av in till stan för lunch och promenad i det fina vädret innan molnen kom fram. Idag har jag massa på schemat men får se hur mycket jag hinner med, vaknade för typ en timme sedan hehe.
 
 
 
Helt koncentrerade på matchen! 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback