Hej bloggen!
 
Vaknade upp vid 7 imorse och körde ett stenhårt insanity pass! Vecka två, peppa peppa! Jag är så himla taggad på att slutföra hela programmet som är på 2 månader. Ett av mina mål detta år faktiskt, eftersom jag alltid börjat men sen inte kunnat köra klart hela. Det var så skönt att få det avklarat och inte behöva tänka på när man kommer hem efter hela dagen. Imorgon är det en lång dag men ska försöka komma upp vid 6 och köra ett pass innan jag går iväg till skolan. Ska försöka fota en outfit iorgon också. 
 
God natt!
 
 
Hello blog!
 
Woke up around 7 and did a super intense insanity work out! Week 2, go go! I am so excited to go through the whole 60 day programme. It is actually one of my goals this year, because I've always started it and for some reason never managed to go through the whole programme. It felt so nice to have it done this morning and not have to think about it for the rest of the day. Tomorrow is a long day, but I will try to get up at 6 to do the workout before I go to uni. I will also try to catch my outfit on camera for you guys.
 
Good night!
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback