Vad har hänt med Rihanna? Det verkar som hennes plagg bara minskar photoshoot efter photoshoot. Jag kommer nog inte bli chockad om hon nästa gång poserar naken. Jag diggade henne grymt mkt, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska tycka... Hon har alltid varit lite mer vågad och visat mycket hud redan från när hon startade. Tycker det blir för mycket, för vulgärt.

Vad tycker ni?



Rihanna 2005



Rihanna 2009, Omslag för nya singeln "Russian roulette", från kommande skivan "Rated R"

Första singeln ”Russian Roulette” går från och med i dag att lyssna på på Rihannas hemsida. Låten är en lugn ballad skriven av hennes kollega Ne-Yo.

Den 25 november kommer fullängdaren ”Rated R”. Förutom Ne-Yo medverkar bland andra Justin Timberlake och Stargate med låtar på skivan.

Vill verkligen veta hur låten med Justin lär! Har gillat Justin enda sen han gick solo! Hoppas iaf den är bra! :)


Kommentarer
LIENE
http://lienes.blogg.se/

tycker det var lite för mycket hud på den andra bilden...fasktiskt.

AWA
http://angeliine.blogg.se/

Första bilden: Damn vad vacker!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback