Välgörenhetskonserten/galan som har anordnats i flera städer för offren på Haiti visas nu om och om igen på olika kanaler. Riktigt fint att se att världen fortfarande bryr sig om vad som händer, även om det inte alltid verkar som det. Fantastiska uppträdanden av artisterna. Min absoluta favorit Justin Timberlake gjorde en grym cover av Leonard Cohens Hallelujah. Riktigt fint. Nu måste jag bara känna mig som en del av detta och det börjar med att skänka lite pengar. För tänk om alla bara ger lite, om hela Sverige ger 10 kr tänk hur mycket det blir bara från vårt lilla land.
Det känns lite overkligt att se och hör det man gör om andra delar av världen. Inget vatten, ingen mat, ingen utbildning och här där vi har allt klagar vi fortfarande.
Vi måste stå där för våra medmänniskor, and it is not just someting I'm saying. Den här galan inspirerade verkligen mig.
Donate Now: 1-877-99-HAITI in US/Canada, or go to www.hopeforhaitinow.org

Kommentarer
Ninni
http://illuminees.wordpress.com

som jag grät floder idag. orkade inte ens tänka på att jag är här och har det bättre. vill vara där o hjälpa till.

J O N N A
http://jonnakinnunen.blogg.se/

sv. jaa hahah men nu är man tillbaka igen :P


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback