Nu är majmånad här! Det är något alldeles speciellt med maj månad. Kanske för att jag fyller år, men jag gillar verkligen maj. Det är så maj maj maj haha. Ok, överdrivet, men ni förstår vinken.

Fast på senare år har jag nästan hoppats på att maj inte ska komma så tidigt, helst inte alls, har nämligen värsta krisen för att växa upp! 20 år alltså! Det är sjukt att tiden gått så snabbt! Kollade gamla videos på mig och min bror från när jag var typ 3 år, hade hela livet framför mig och nu känns det redan som om allt börjar gå mot slutet. Nu tror väl de flesta att det är överdrivet, men det är så jag känner. Ungdomen flyger iväg och snart kan jag knappt gå och står där med käppen i hand.

Om jag hittade en magisk oljelampa och fick önska mig en endaste sak, skulle det definitivt vara att få åka tillbaka i tiden och vara barn igen. Det är det bästa med livet tycker jag. Att bara få vara barn.

Kan ni gissa vem jag är?

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback