Det finns dagar som denna, då jag faktiskt vaknar upp så som jag egentligen borde och skulle vilja göra varje morgon. Men dem dagarna är ovanliga haha. Oftast har jag bara 15-20 min på mig att göra mig i ordning. Därav att jag ser ut som en vandrande zoombie. Dagar som den här då vaknade jag faktiskt en HEL timme innan. Mirakel för mig! Det känns så himla skönt när man väl gått upp och inte behöver stressa. Jag hinner faktiskt äta frukost och blogga för den delen. Det känns verkligen som man tar vara på dagen.

Så alldeles snart ska jag dra iväg till skolan och sedan blir det stan med kusinen!

Jag önskar att jag kunde ge er sånna bilder på mig på morgonen, men let's face the facts haha det kommer bli näst intill omöjligt. Ser ut som ett mongo på morgonen och resten av dagen i för sig...haha


p.s Läste mitt lilla kvällsinlägg och nu såg jag att fingrarna bara flög över tangentbordet, hade lite väl bråttom i säng så det blev svenska 2 skrivning haha "en magiska oljelampa". Fattar inte hur jag kommer på vissa grejjer ibland, kommer ha en hel del att skratta åt när jag ser tillbaka på sånt.


p.s 2 Nu måste jag visst stressa igen, haha har redan missat den bussen jag hade tänkt att ta och är på väg att missa den andra GOTTA GO!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback