Kan fortfarande inte förstå att jag sett de ofc I'm talking about Paramore! G-A-L-E-T! Hur ska jag beskriva? Det går nog inte att beskriva med ord. Det är nog bara alla som var där som förstår. Att se Hayley live, se hennes kända moves som headbanget hon kör på misery business, höra henne ropa "hey, Josh!"(eller säger hon hit it Josh, or whatever) när han ska spela solot på samma låt. Höra hennes fantastiska röst live, som låter hur bra som helst även om hoppar runt, men framför allt har de gett mig inspiration!

Trevligt sällskap i kön! :)

Media, jag och Hind :)

Hind och Jag

mkt bilder från köandet :P

Träffade några medlemmar från You me at six.

Media: Now give me a big as smile!

Chris: Oh, okay...

haha man ser hur tvingat hans smile var, stackarn!

Josh (You me at six), Media och Jag

Media, Max (You me at six) och Jag (ser helt dööööd ut, var sjuk!)

All the girls before the chaos! :)

Paramore!

Har inte fått bilderna med de på scen.. :(

Bilder från M&G! Lyllos alla som fick vara där!!!

bäst<3

Har inte tagit bilderna själva utan det här är från random människor som stog i kö med oss och som vi har skickat till varandra då.

peace

 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback