Jag har hittills bara bloggat på natten xD Jag som trodde det skulle vara lätt att få ihop minst 3 inlägg om dan...
Idag  var jag i alla fall på promenad med kusinen =) såå sköönt och lugnande att bara få vara i naturen! Kändes som att vi hade hamnat på någon helt annan plats lååångt hemifrån men ändå nära, så vi började snacka om att det såg ut som Narnia xD Om vi skulle varit små skulle vi säkert springa runt och leka att vi var i Narnia :P Gud vad man saknar att få vara en liten skitunge igen!

Me and the couz


HEJ HEJ!



Jag e sånt ego xD Skulle kunna sitta och ta bilder på mig själv hur länge som helst! xD



Gick runt i min sköna byxdress som jag köpte för 20kr på Monki!!!!! :D



Tog lite bilder på naturen :)



Fin utsikt där vi satt!


Love,
Queen




Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback