Nu sitter vi och kollar på Peter Pan xD såå jävla bra  =) Har alltid älskat Peter Pan enda sen jag var liten. Den är inte som alla andra disney klassiker med prinssesor och prinsar. Den är annorlunda och jag bara älskar den! Allt det magiska, landet Ingenstans, att flyg, att aldrig växa upp, pirater, den e den mest unika av alla disney filmer och det är därför jag älskar den så mycket!

Bästa kommentaren;
Capten Hook: If I was you I would be afraid!
Peter Pan: If you were me, I'd be ugly!
skööön xD Har inte tänkt på hur sköna kommentarer dem har utöver den här xD


Peace
Queen

Kommentarer
Julie
http://aconsideratediva.blogg.se/

HAHAHAHA jag kommer ihåg när vi dog för den här filmen!! Jag kollade hela tiden hemma.. du med hahahha klockrent


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback