Heey guuys!!
Har inte uppdaterat om vad som hänt de senaste dagarna såå här kommer en sammanfattning :P Lite random =)




Spelar kort typ varje kväll! Mest Kungen och President. Har blå märken på min hand :O



Körde vattenpoker och jag förlorade som fan! Fick dricka totalt 9 stora glas innan jag gav upp xD Kanadas vatten har en eftersmak som smakar som en vattenbassäng xD Så det är därför jag höll i näsan xD



Vi smög ut på natten efter att ha gjort värsta planen xD stängt av larmet såå att Jennifers mamma inte skulle märka åå massa annat xD hahaha känner mig som en liten unge igen =)



Efter gick vi upp på taket i stället och hade pic nic runt kl 3 på natten xD



kurkure, chilli snacks... MUUMMS =)



Körde Singstar =)



Jag spelade att jag var värsta sångerskan xD



Träffade släktingar



Men det var ganska tråkigt där såå vi gick in på toan och tog bilder =)



Me and Jennybunny =) <3


Later,

Queen


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback