Tokio Hotels nya album kommer att heta Humanoid!!! :D Vet inte riktigt vad jag ska tycka... Men den verkar vara cool! Bill sa att han ville ha ett namn som funkar över hela världen och därför blev det Humanoid. Det stavas likadant på tyska men uttalas olika...

Men jag ska inte ha för höga förväntningar! De har sagt att den kommer att bli en surprise för alla med nytt sound och så... De små snuttarna man fick höra av 2 av deras låter lät iaf skit bra! Såå hoppas att resten av albumet är så :D Som nu bekräftat kommer den ut 2 october 2009 :D Can't wait, can't waaait !!!! :D

Men jag tycker verkligen inte om deras nya "stil" asso ååå Bill och Tom var såå mkt snyggare innan! Va fan jag saknar Toms dreads åå Bills spiky crazy haair =(



Check out more stuff here: http://www.tokiohotelamerica.com/2009/07/20/humanoid/


Queen

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback