Sorry för  kass uppdatering men har varit så otroligt stressad över resan! Fixa grejjer i sista sekund och massa annat som var i vägen! Jag har knappt rört datorn på flera dagar :O eller ens fått tid över för att tänka! Allt är så mekaniskt just nu... Göra det göra det där... Det e CRAAZZY häär! Men nu tack och lov blev jag precis klar med packningen. Hoppas allt är med nu... Jag har knappt sjunkit in det än, JAG ÅKER IMOOORRN :O :D!! Kommer försöka uppdatera så mycket som möjligt under resan =) Första updaten blir nog på måndag då jag är framme =)


Nu ska jag ÄNTLIGEN sova!!! Men det är upp tidigt igen som gäller imorrn =(



Lite av det komiska i stressade situationer =)











Good Night Sleep Tight and Don't Let the Bugs Bite! ;)

xoxo
Queen

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback