You had a bad day


Har haft en jäävlig dag. En riktigt riktigt dålig dag. Inget har gått som jag vill och jag pallar verkligen inte mer. Skolan gick åt helvete idag orkar inte ens ta upp det.

Hämtade ut paketet från Nelly och gissa vad? Den "kavajen" jag hade beställt fanns tydligen inte. Det hade blivit nåt fel i deras lagerinformation. Så den fick jag inte, ju mer jag vet att jag inte kan få den desto mer vill jag ha den! Hade ju fan tänkt att ha den imorrn! Inte nog med det, hämtade även studentkläderna, den klassiska hoodien och mjukisen och jag får FEL hoodie! OHH orkar verkligen inte.

Ok, två ups i alla fall, köpte ett par vita fräscha converse och att marble skorna som låg i paketet från Nelly passade perfekt.

IRRITERANDE! MEDAN JAG SKREV INLÄGGET SÅ BARA UPPDATERADES ALLT OCH TYP ALL TEXT GICK BORT! Ni ser verkligen inte min dag idag.


Luktar sådär nytt och lite skinn aktigt :P




Tycker dock de slutare lite fult vid ankeln, borde vara lite längre...


Galet snygga i alla fall :)


Klassiska


Det här va kavajen/jackan jag beställde. Den ser inte så bra ut på bilden, men det ser bättre ut på, provade den i butik också. Såg skitbra ut då...



Kommentarer
Ilona
http://kochanaa.blogg.se/

Snygga!!:)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback