I'm alive! :) Har bara jobbat typ 10-14 timmar den senaste veckan. Har varit så snurrig, inte fattat vilken dag det är eller nåt. Kan bara arbetstiderna och det är de enda jag följer. Orkar fan inte mer, kommer knappt ihåg hur det var att bara sitta på soffan och låta tiden rinna iväg... haha såå ni fattar att jag inte har så mycket att blogga om, förutom  om ni kanske är intresserade av hur många jordgubbsaskar jag sålt idag, nää? Inte va tråkigt då :/
Trodde jag hade en lysande ny kategori här på bloggen!
Imorgon är det 1 september och ja vet inte varför men jag gillar den dagen och det känns alltid som något speciellt den dagen. HAHA om jag berättar hur det börjar kommer ni tro att jag helt ärligt är störd i huvvet. Så jag låter det vara till en som delar minnen med mig från denna dag :)

Kommentarer
Hind
http://moipetit.blogg.se/

haha vet uhr det känns, har gått igenom exakt likadant :D men vadå 1 september. I wanna know

freja
http://frejataipaleenmaki.blogg.se/

fin blogg!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback