Har haft familjevänner på besök med deras barn. Jag älskar barn, att pyssla och leka med dem. Har spelat uno, plockepin, varit ute i parken och lekt, målat naglarna på dem i mina starka färger, som de förövrigt älskar :p och snackat Justin Bieber! Haha som den äldsta av dem älskar! Hon går i fyran och tycker Justin Bieber är "skitsnygg".

På tal om barn. Jag har alltid spekulerat kring det att barnen växer upp allt för snabbt. På tunnelbanan hör man små barn prata om deras pojk/flickvänner och är så utseende fixerade redan vid tidig ålder. Det var inte länge sen jag var så liten, men allt har ändrats så mycket. Varför växa upp så snabbt? Barndomen är begränsad, men vuxna kommer vi vara livet ut, varför rusha in i det? Ibland önskar jag att jag kunde åka till Landet Ingenstans med Peter Pan och bara vara barn resten av livet. :)
Prinsessor i all ära, men Peter Pan har faktiskt legat närmast hjärtat enda sen jag varit barn :)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback