Dagens
Parfym: Beckham (vette fan vad den heter och orkar inte gå kolla xD)
Kläder: Fodral, kofta  och converse
Hår: Au Natural, baby
Musik: New boyz och lite annat smått och gott :)


Allmänt
Idol: Svårt att säga, visst finns det människor jag ser upp till. Tycker är grymma eller kör sitt race. Människor som påverkat världen. Men jag kan inte riktigt peka ut en viss person som min idol.
Favorit låt(ar) i nuläget: Break my bank :)
Snyggaste kändisen: Vart ska jag börja? HAHA Just nu: Taylor Lautner
Sportar du: Used to, har blivit så lat. Spelade badminton :)
Saknar någon: Min andra halva, Jennifer
Fantasi eller verklighet: Fantasi!!! Varför begränsa sig till verkligheten när man kan låta fantasin flöda!
Drömma drömmar eller uppnå drömmar: Det börjar ju alltid med en dröm, men att nå den drömmen är en dröm i sig. Jag vill inget hellre än att uppnå mina drömmar.
Fyller någon av dina kompisar år idag: Nein
Är du impulsiv: Ja det tror jag :) I alla fall när jag vill :)
Nu drar jag iväg till jobbet :)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback