På tal om min rubrik på inlägget innan. Många kanske inte visste, men jag är ett STORT TH-Fan! :D Det innebär ju att det snart är deras konsert! LÄNGTAR! 

Det finns många haters därute, men I don't care, say what you want, Bill liknar en tjej, de är gay whatever. Men det intrycket de har gjort på mig med deras musik, det kommer aldrig att kunna ändras. Även om jag kanske inte älskar de lika mycket senare i livet. Deras musik är som skriven för mig! Speciellt Zimmer 483 och Schrei/Scream albumen! Känner igen mig själv i varenda låt och textrad, kan inte välja någon som är extra bra. Men den här låten är en av dem som verkligen betyder extra extra mycket för mig. Sen finns, Schrei/Scream, Rescue me, on the edge m.m. Som verkligen är vackra!


Tokio Hotel - Don't Jump
Om det inte är världens finaste text så säg!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback