Har spenderat förmiddan med bästis och ätit frukost och solat :) Vi såg en mörk ring runt solen och nu har jag börjat fundera på om den där 2012 teorin kanske inte alls är helt fel. Filosoferade vidare att de runda ringen kanske varett UFO som ska komma och ta med hela jordens befolkning till en annan planet möjligtvis Pandora, för att de är vänliga varelser och hjälper oss, när jorden går under. Det kanske tar två år för UFO:t att komma till jorden, lagom till jordens förintelse... Vad tror ni? Synd att jag inte tog bild faktiskt...

Annars hittade vi också importerad red bull dricka från Thailand haha som jag nu i efterhand ångrar att jag drack. Packad i medicin flaska, utan kolsyra och har ungefär 1/3 koffein och resten taurin och så lite mer kemikalier här och där. Smakar alltså typ koncentrerad red bull utan kolsyra och hälfen av den verkar vara sötningsmedel...
Köpte den bara för att flaskorna såg coola ut :P

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback