Har kommit hem från TOKIO HOTEL KONSERTEN NU!!! OMFG VAD BRA! SÅ JÄVLA BRA!!! SHIT ÄR SPEACHLESS! En garanterad upplevelse for life! 4 Mars 2010 <3

Before the  concert



I väntan på TH

A small part of the crowd and the stage :)

Början! Gustav satt i den här "bollen" och resten kom ut därifrån oxå :)

Fick inte så bra bilder :(

Bill, men man ser typ inget :/

Tom <3 som btw har världens finaste händer! :) So manly ;)

Gustav och Tom <33 hhaha Gustav var såå bäst!

What a show! Eldsprutor och grejjer :)

That's about it  :/
But, what a night, OH!


Kommentarer
kristin

hahaha jag och mina vänner pratar också om att Toms händer är fina, haha! :D

Jossan
http://josefinewogel.blogg.se/

Den dagen var seriöst typ den bästa dagen i mitt liv :D

Jag fick skitbra plats och konserten var verkligen GRYYYYYYYYM!!!!!!! :D


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback