JAg vet inte varför Gud straffar mig så hårt gång på gång?! Vad fan har jag egentligen gjort för att förtjäna detta? Har tappat bort min nya mobil!!! Och neeej ingen vänlig själ här inte som kunde lämna tillbaka den. Utan nu svarar han/hon inte och har troligen slängt bort mitt simkort. Why? why? Varför ska sånt här alltid hända mig? Jag blir fan chockad när jag får liite tur för att typ jag alltid har otur. Jag pallar seriöst inte mer. Min mobil! MIN MOBIL. Jag fattar inte vad jag ska göra är så jävla ledsen och arg över att vara just jag. Jag minns inte en morgon som inte har varit ett någorlunda helvete.

Orkar. Inte. Mer.


Kommentarer
Ninni

reeeeeeeeeema :( har ni inte en försäkring som kan täcka d? det e väl inte säkert att du tappat bort den. den kan ju ha blivit stuleeeen

Nessie
http://tkeh.blogg.se/

Favolåt?


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback