Var hos ett par familjevänner idag och där såg vi på Narnia: Prins Caspian. Min crush väcktes till liv igen! Åhh haha är totally in love with Caspian, there's just something about him. Det gör honom så het. Jag börjar fundera på om jag faktiskt föddes fel år? Borde inte jag vara typ 14-15 nu? hahaha Whatever man ska va ung så länge man kan liksom resten av livet handlar ju om att vara vuxen. Tycker synd om de här små barnen man ser som försöker spela så vuxna. De kommer sakna sin barndom när de inser att den aldrig mer kommer komma tillbaka.

Trivs faktiskt ganska bra i mitt inre 14 åriga jag :p Ska därför fortsätta dregla som Homer över sina munkar HAHA
Älskar hans hår! Tror håret bidrar mycket till att han ser bra ut...



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback