Jag nämnde innan att jag var och lämna av mami på flygplatsen idag och märkte en sak. Det här blir lite Ana Gina stuk, men märkte att när blattar är ute och reser, hur fan lyckas de ha så fet övervikt. Varje gång. Man ser alla andra följa reglerna ett handbagage, tar det lungt genom kontrollen osv. Medan man ser en stor blatte familj typ planera hur de ska ta sig igenom med alla sina väskor. Typ du tar den här och säger att de sitter ihop och den som kommer förbi först, tar så många väskor den kan och går en bit bort och väntar på resten av familjen.

Är det bara jag som har märkt det? (haha = är det bara min familj som gör det?) Har sett hur många som helst göra typ så här. Typ kriga med väskorna för att få med allt.

Kommentarer
Hind
http://moipetit.blogg.se/

hahah du är riktig skön och nej såklart gör min familj också det men jag har haft tur, jag åker alltid med under typ har jag 20 så åker jag med 15. Då kan man åka hem med massor också


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback