Galet snygg jumpsuit!

ÅHH! Missade att BikBok hade 50% på allt i deras butik igår! Är så sur för att jag missade det! Hade spanat in en hel del grejjer och att få dem för halva priset skulle sitta perfekt. Well, that's life and that's about my luck. Förutom det har jag ruttnat på jobbet.

Efter 10 april väntar jag mig ett samtal som jag håller tummarna på att jag får. *HOPPASHOPPASHOPPAS*
Skulle sitta bra. Nu hittade jag en tid på gymmet, men frågan är om jag faktiskt orkar gå ner dit nu. Kom precis hem och är helt slut. Har inte med min buddy heller. Haha och så sitter jag med en snickers i handen.

Babblar på här lite random känns det som.

NU: Family Guy!



Kommentarer
Emiie
http://emiielish.blogg.se/

vi håller tummarna! å ber :D

<3


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback