Igår natt var det alltså dags för årets VMA. Har ingen MTV nu så det suger ju att jag missade hela galan, men ska se den på nätet istället. Här är i alla fall lite red carpet bilder, som också är rätt kul att se på.

Ashley Tisdale
Ashley såg riktigt simpel och söt ut!
Beyoncé
Med babybulan! Tycker hon ser strålande ut i orange, gud vilken vacker kvinna!
Joe Jonas
Måste säga att jag är sjukt besviken över Joe, han som alltid brukar vara så välklädd. Va fan hände?!
Justin Bieber
Nya medlemmen i LMFAO? Tycker ni inte att Bieber alltid ser nyvaken ut?! Ser ut som han vakna, satte på sig glasögonen och sa Let's go!

Katy Perry
Konichiwa! Katy Perry är alltid lika vacker, här i en lagom rolig outfit, inte för mycket inte för lite.
Kim Kardashian
Känns som om de flesta körde på silvermetallic och långklänning. Det var fint men lite tråkigt.
Jo Calderone
Better known as Lady Gaga kom som sitt alterego. Första gången hon har så heltäckande kläder i alla fall. Plus att jag kan tänka mig att det måste ha varit jäkligt skönt att ha på sig detta, med tanke på hennes outfits i övrigt.
Miley Cyrus
Modellen på klänningen var riktigt snygg, men jag skulle nog ha valt ett annat mönster.
Nicki Minaj
Antingen hade hon en seriös olycka med en lastbil full av mjukisdjur eller så rånade hon en lastbil full av mjukisdjur. Om ni inte redan visste det är jag ett sjukt stor fan av Nicki men inte lika stort fan av hennes outfit WTF hände? Jag är i alla fall riktigt sugen på att höra tankegången bakom denna outfit.
Selena Gomez
Såg ut som en viktoriansk vampyr med en mörk hemlighet. Haha nej, men hon såg riktigt fin ut diggade faktiskt klänningen.
Taylor Lautner
My man! Fick förhinder och kunde tyvärr inte göra honom sällskap på röda mattan. :( Men han var sådär casual snygg ändå!
Vanessa Hudgens
Var glammigt gammaldags-hollywood! Gillade dock inte frisyren. Tyckte hon fick konstig form på huvudet.
Wiz Khalifa & Amber Rose
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiz :D Tung som alltid! Happy couple.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback