Då var vi här igen, årets sista månad är återigen här, tänk att vi redan är inne på December! Hur gick det så himla fort? Jag hänger ju verkligen inte med. Är det nån som har speedat upp dagarna, för de verkar verkligen gå i fast forward.

Tankarna kring December går i ungefär samma banor som bilderna ovan. Det är verkligen något speciellt med December, lite magiskt så där. Härlig stämning och allmänt mysigt med alla fina dekorationer och lljus. Julen är verkligen något speciellt och jag önskar faktiskt att jag skulle få spendera den här i år. Vill pynta huset, spela julskivor och bara mysa, men jag åker till Pakistan precis innan jul, så det blir lite onödigt att pynta allt och sen inte vara här.

December klarar jag mig igenom, men det jag fasar för är Januari och Februari, depressionernas depression, alla ljus är borttagna och det är bara mörkt och kallt. Men som varje år klarar man sig förbi denna tid och får åter igen hopp om ljusare tider.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback