Vet ni något jag länge varit rädd för? Att mitt hem ska brinna ner. Alltså tänk alla ovärderliga saker man har hemma som man aldrig kan få tillbaka, hur mycket pengar man än har. Gamla bilder från barndomen och alla andra saker som man aldrig tänkt på eller brytt sig så värst mycket om. Men som man skulle kunna döda för om dem försvann. De är ju en del av mig liksom. Har många gånger tänkt på vad jag skulle gjort om det hände, typ vad jag skulle försöka rädda och så. Hatar verkligen känslan av att det kan hända vem som helst när som helst. Brukar alltid vara noga med att se till så att typ spisen eller strykjärnet inte är på när jag ska gå hemifrån.

Den här bilden under är från någon gång förra veckan, då det började brinna i husen mittemot oss! Började på våning 2 men både balkongen på trean och ettan brann upp. Vet inte hur det startades, men det enda jag tänkte då var att det där kunde ha varit våran balkong! Vilket gjorde mig ännu räddare för detta.


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback