Ait, I guess I'm back for the hundredth time. Lät väldigt G, anyways nu har jag haft ett skönt break från precis ALLT. Har liksom varit i en helt annan värld, bokstavligen, bara glömt alla problem och saker som jagat mig, alla måsten, alla beslut, alla förväntningar, som sagt, allt!

Frågorna brukar ju alltid vara något i stil med, Var det kul?, Vad gjorde du där? Grejjen är typ jag gjorde ingenting. Jag åkte hem liksom. Bara det i sig är ju hur kul som helst. Min plan var ju att visa er mitt andra hem, min andra värld. Eftersom att den är helt annorlunda från den vi tror oss leva i. Dock har jag både kameran och videokameran hos pappa som är kvar i Pakistan. Fick inte ihop så värst mycket material, men kommer att lägga upp det jag har i alla fall.

Varje gång man ramlar, är det bara att ställa sig upp igen och det är precis vad jag gör nu. Misstakes are made, wrong paths are chosen, but progress is made on the way, and new doors stand open. Haha något jag bara kom på lite random nyss. Så nu ställer jag mig upp igen här på bloggen och fortsätter mer för min skull än för någon annans. För jag tycker om min blogg och jag tycker om att klicka in på den och kolla igenom alla random grejjer.

Så nu kör vi, 2011 det är mitt jävla år!

Cam bilder har ju blivit lite av my thang...

Kommentarer
mel

du är saknad. ditt inlägg blev som motivation för mig, thank u o fortsätt så:D

Emiie

finally u back!!!

keep on ur work =)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback