Hade en sjukt trevlig dag i stan i förrigår! Först blev det fika med ett par vänner som jag inte sett på ett helt år. Tiden går så fort alltså. Det blev en massa catching up och vi hade det riktigt mysigt. Efter det kommer mina tjejer och lilla Puzzle in till stan och tillsammans kan vi ju bara inte ha tråkigt. Påväg hem såg vi i alla fall världens konstigaste men ändå coolaste tant med huvudet högt och näsan i vädret. Riktigt skum var hon, en kompis ville ta bild med henne och när hon gick mot henne började tanten typ försöka slå henne med sin käpp! Tror att det är många som kommer och håller på med henne, för hon typ "schasade iväg" och försökte försvara sig med käppen.
Lilla Puzzle och jag! SÅ SÖT!
Lyxshake såklart!
Det har typ blivit en standard!
Harry Potter kläder inne på NK!
HEEEELP!
The Pink Lady! (Känner mig fan taskig som tog bild på henne!)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback