Har varit väldigt dålig på att uppdatera! Men det är så fint väder ute, så jag har ingen lust att spendera tid vid datorn. Anyway, vi kör en snabb recap på helgen som gått, då jag bland annat hunnit fira mormor, bakat två jordgubbstårtor dagen till ära med kusinen, som, om jag får säga det själv blev supergoda! Var svårt att hålla fingrarna borta. Därefter har jag fått vara 10 år igen, var ute på gården och körde ägget (minns ni?!), vasa och lite andra springlekar. I huvudet var jag utan tvekan 10 år igen, men kroppen var där för att påminna om att jag faktiskt är dubbelt så gammal. Så dagen efter var det ju träningsvärk i nästan hela kroppen!

Hoppas ni har kunnat njuta av vädret!

Jag, mamma och mormor

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback