MUSIC AWARDS 2011

I söndags var det dags för den årliga Billboard music awards. Missade själva galan, men här är några av kändisarna som var där på röda mattan. Tänk känslan av att stå där, uppklädd från topp till tå, en massa blixtar och alla människor som har kommit dit - bara för dig! Wow alltså vilken känsla det måste vara!
Selena Gomez
Har blivit all grown up nu, satte nästan chipsen i halsen när jag såg bilden. Hon är verkligen inte söta, lilla Selena anymore. Men jag diggar henne som fan!

Kelly Rowland
Såg stunning ut i sitt rosa fodral! Riktigt somrigt och fräscht.
Taylor Swift
Hon ska alltid ha den här "filmstjärnelooken", men hon passar sjukt bra i det.
Rihanna
W-O-W! Klart min favorit på röda mattan! Ri-Ri såg så sofistikerad ut, så vacker. Älskar vitt och det helvita till hennes hår = perfekt!
Joe Jonas
Först av allt undrar jag vad som hände med resten av Jo bro's? Lite ledsen där ju. Men som en av de på min crush lista så måste jag säga att han såg bra ut :D Svart funkar alltid och så gör fresh sneaks.
Justin Drew Bieber
Rough night Bieber? Han såg lite nyvaken ut på alla hans bilder. Men jag diggar hans outfit. Guld till en guldvinnare!
Nicki Minaj
Jag diggar verkligen Nicki och det här är en typisk Nicki outfit, men kommenterar helst inte på den. Håret såg i alla fall bra ut :)

50 Cent och Flyod Mayweather Jr
Ni kommer till en av världens största gala klädda sådär?! Oacceptabelt! 50 ser ut som om han precis varit på stan och gjort några ärenden.

Beyoncé
Det var väldigt mycket svart på galan och det kan inte bli fel, men det kan bli tråkigt. Beyoncé såg vacker ut som alltid, men man ser på bilden, det var fint och så går man vidare.

Ke$ha
Jag belv bara lättad av att se detta, tur att hon inte hade något värre i alla fall. Klänningen var helt ok, den hade fin färg.

Kylie Minouge
Svart igen. Väldigt sött men alldeles för säkert.

Pitbull
Säkert kort här igen. Kostym och fluga, det är sällan det går fel. Tummen upp.

HAHA vet faktiskt inte hur det blev en såndär kommentera vad de har på sig grej, vad jag egentligen ville få fram var bara att Selena Gomez hade växt upp och blivit "mer vuxen" och det slutade med det här.

Kommentarer
Emiie
http://emiielish.blogg.se/

thanku for sharin =) <3


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback