Först vill jag bara säga att jag älskar fredag den trettonde! Dagen alltså, när alla andra är rädd för att något dåligt ska hända hoppas jag på att något bra händer. Idag i varje fall så fyller jag år och jag skulle kunna skriva på i en evighet om hur tråkigt det är att växa upp, men det finns ändå något positivt med den här dagen. Det är min dag och ingen kan ta det ifrån mig liksom. Man har en annorlunda känsla hela dagen, får lite extra uppmärksamhet ;) haha.

Bästaste Ninni och Funda var i alla fall här på morgonen med min familj och väckte mig med tårta! Vilken överraskning det blev, märkte ingenting! Haha de satt och messa med mig oxå och jag märkte ingenting och hörde ingenting. Det var i alla fall så otroligt snällt av dem! Love you guys to death!

Tåååårta!
Morgontrollet nr 1 haha!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback