Ok, har varit lite off på senare tiden, har knappt haft tid eller lust att sitta vid datorn. Önskar att jag kunde köra en Dumbledore och dra ut mina inlägg gjorda i tankarna till datorn, vad lätt det skulle vara! Haha! En liten recap då på vad som har hänt, det finns ju ingen chans i världen att någon kan ha missat att Breaking Dawn hade premiär i onsdags! Självklart hade jag mina biljetter reserverade så fort de kom ut! Och hur grym var inte filmen?! LOVEDLOVEDLOVED it! Kan inte ens beskriva min kärlek för Twilight saga, haha det är så sjukt att man kan bli så obsessed av vissa grejjer.

Förutom det har jag gått och blivit riktigt sjuk. Är helt febrig och hostar snart sönder lungorna. Det är inte alls ofta jag är så här sjuk, förkyld är en annan sak, det är jag typ hela vintern, men febrig minns jag knappt när jag var sist. Tur var det att världens bästa BFF kom förbi med lite medicin och min moster och kusin hämtade upp mig till dem. Vad skulle jag göra utan så fina vänner och familj?!

Vet inte vad som flög i mig idag, fick för mig att baka vaniljbullar and so I did. Ett par dagar sedan gjorde jag och Emiie cupcakes också.




Lite misshandlade haha, men vi hade ingen sprits(?) och det var för lite glasyr.

Kommentarer
Munken

Din blogg är as nice...



http://www.facebook.com/groups/TattooDreams/

Tänkte om du vill checka in våran Tupac sida på fb



/mvh//Munken//

ttilda♥
http://ttypttildas.blogg.se/

sv: hihi jaa :D



åh fina juu :) sådär fina blir aldrig mina!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback