Var det internationella telefonförsäljardagen idag eller? Seriöst under en halv timme hann 5 helt olika telefonförsäljare ringa mig på hemtelefonen och mobilen! Tänk att behöva väckas och sen vara trevlig på telefon. Inte min första prioritet. Första samtalet hörde man inget så blev glad och la på så att jag kunde sova, men nej, då ringer mobilen. Det var verkligen en riktigt envis kille som tvingade på mig nåt abonnemang, fick typ få honom att förstå att jag inte skulle ha det och man hörde på rösten sen att han verkligen blev besviken haha. Hoppas bara att han inte förlorar sitt jobb.

För övrigt har jag inte gjort något speciellt på hela dagen. Sitter nu och väntar på Criminal minds och Dr.Reid haha. Btw, är det bara jag som totalt missat att det finns en "ny" version av "Charlies Angels", en modernare version, men jag gillar det! Den verkar vara skitbra ännu ett gäng starka undercover kvinnor och en riktigt elegant garderob som innehåller fina byxdressar och snygga klänningar.

Ok, nu har jag babblat på, meningen med det här inlägget var ju att visa upp mitt nya "hår-godis". Har hört att ricinolja ska vara bra för håret och för ökad tillväxt av det och jag tänkte liksom why not? Så nu har jag precis smetat in den i håret och jag kommer att ta en före och efter bild, en nu och en efter 2 veckor, då jag väntar något sorts reslutat. Den andra oljan har jag inte riktigt fattat på mig ännu, det verkar som att man ska ha i den efter att man tvättat håret och låta den vara i håret för att det ska vara lättare att forma. Ska undersöka saken närmare och komma fram till något.

För er som orkat läsa igenom allt och är sugna redan nu på att prova någon av dessa oljor så hittar ni ricinoljan på "Hälsa för alla" och den andra på frisörsalonger.


Kommentarer
Sandra
http://lilleput.blogg.se/

härligt med bra hårprodukter, det är guldvärt!!

Sandra
http://foookus.blogg.se/

Ja,visst är det! Haka gärna på den :)



Allt bra idag?

kram

MyzaaN
http://myzaan.devote.se

Oh nu såg jag :D du hade också hittat en del godbitar :D

Johanna Öberg
http://asiwantit.blogg.se/

jag har precis också börjat använda Ricinolja:)

Anonym

rajma, man ska ha ricinoljan i hårbotten :) o massera in den.. finns nån sajt som heter "longhaircommunity.org" eller något ^^



/adina (hair-buddy!)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback