Igår var det alltså dags för årets halloweenfest. Mina kusiner och jag har sedan många år tillbaka gjort det till en "tradition" att ordna en halloweenfest varje år. Vi hade sjukt mysigt med middag, skräckhistorier och filmkväll. När vi berättade historier var det mest sånt som faktiskt har hänt och sånt som vi hade hört av andra som varit "sant" och det gjorde det hela mer läskigt! Det kändes faktiskt i luften att det var halloween haha. Filmerna vi såg var inte så värst bra dock! Det är svårt att hitta bra skräckfilmer nu för tiden, tycker mest bara det är såna där sjukt twistade historier. Vill ha typ sånna som The grudge, American hunting, one missed call, vad hände med sånna?

I alla fall, min inspiration i år kom åter igen från Miss Gaga och det var faktiskt första gången jag provade att göra sminket och jag blev sjukt stolt! Kan ju inte ens sminka mig så blev skit stolt över att jag lyckades fixa den här looken!

Min bror var en mumie och det tog ett tag och linda i honom i all toalettpapper haha!

Min kusin, bror och jag! Remixade min kusins make-up på typ 2 min, men lite läskig ser han ju ut i alla fall!

Creeepy

Muuumieeee!

blooooood och massa spindlar!







Me and Ms. Katarina! haha

the gaaang


Kommentarer
Anonym
http://httpshopalicious.blogg.se/

Oh, scary!!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback