Förra helgen spenderades alltså i Holland, har ett par bilder därifrån, de andra är mest familjebilder som jag håller för mig själv. Vi körde alltså en roadtrip ner dit. Det var alltså fortfarande sommar där! Så sjukt varmt! Hade riktigt dåliga kläder med mig, svarta jeans, koftor och ja bara svart, svart, svart. Så överlevarinstinkten vaknade till liv och jag fick göra det bästa av det. Vi åkte till en mini stad som heter Middelburg. Det var en riktigt mysig stad, men jag tror nog aldrig att jag skulle kunna bo där. Det coola var typ att alla cyklade där! Alltså det är deras främsta färdmedel, seriöst varenda människa cyklade och jag fick sån lust att köpa med en cykel därifrån, men vi hade sånt tight schema att vi inte hann.

Färjan från Danmark - Tyskland
Galet fin utsikt!
Vi hann svänga förbi stranden en snabbis :)
...och jag plockade med mig några snäckor hem. Stranden var full av dessa.
Ett av barnen, (den barnfamiljen som jag snackade om, som bodde hemma hos oss och vars ungar var paaain) saknar de trots att de var riktigt jobbiga.
En puss tillbaka! Så söt!
Lägenhetssystemet i Middelburg.
Inte någon vanlig twister här inte, utan det här är supertwister! :D
Extra stor och extra god! :D

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback