Har fått tillbaka motivationen till att blogga eller har i alla fall blivit mer peppad på det. Har massa visioner i huvudet men vi får se hur mycket som jag kan överföra hit. Önskar att jag hade en trollstav och kunde dra ut mina tankar som Dumbledore praktiskt och enkelt som fan. Så slapp jag förverkliga mina visioner och kunde dela de hur enkelt som helst.

De senaste dagarna har varit upp och ner. I tisdags natt kunde jag inte alls sova, jobbade en timme och kom hem och somnade vid 4 på morgonen. Vaknade upp vid 10, så det var ju inte alls mycket sömn, var ute på vift mest hela dagen och kom hem vid 7 och klockan 9 skulle jag vara på plats på jobbet för mitt första nattpass ever. Slängde i mig mat, förberedde mig för jobbet och åkte dit. Där väntade ett 10,5 timmars pass, JA, 10 timmar, från 21 - 7.30, som kändes som en sjuk evighet personer jag sett kvällen innan sa tack och hej då och gick hem och kom tillbaka medan jag fortfarande var kvar, men räddningen kom till slut och jag kom hem halv 9 på morgonen till skinande sol och folk som redan var ute i god tid och hade påbörjat sin dag medan jag inte ens avslutat min.

Var så sjukt himla trött och tog mig äntligen hem till min älskade säng och somnade som en bebis. Hur typiskt är det inte att andra jobbet ringer mig vid kvart över 11 för att komma in dit vid 2 och jobba fram till stängning 20.00. Jahapp, knappt 3 timmars sömn och över till nästa jobb. Butiksjobb är ju inte heller det enklaste, med rean och allt som är igång nu så är det ju galet. Folk ska prova 20 plagg och sedan lägga de var som helst. Såklart ringde andra jobbet och frågar vill du jobba imorgon kl 7? HELL NO!

Ja, det var mina helvetiska dagar för er som bryr er och orkade läsa igenom. Nu är jag totalt slutkörd och ska se senaste avsnittet av Pretty Little Liars och sen soooova!

En sneakpeak på vad som komma skall...

Kommentarer
Emiie

cant wait!!! fin inlägg mi amor


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback