Fick roligaste kommentaren när jag jobbade natt igår. Jag och kvinnan som jobbade med mig satt och kollade på "The fast and the furious" och hon kommenterade direkt hur snygg Paul Walker var pch jag hade ju redan smält hundra gånger inombords så fort han kom fram i tv-rutan. Alltså han är ju bara för snygg! Efter en liten stund säger hon typ "åhh va söt han är! Du och han skulle passa så bra ihop. Ni skulle få jättevackra barn!". Haha asso först tittade jag bara på kvinnan, är hon seriös?! HAHA men jag kunde ju inte hålla mig ifrån att dra på smilbanden. Vilken kommentar alltså! Skulle det vara så att vi fick "vackra" barn ja då är det ju för fan hans förtjänst! 39 år och hot as fire alltså den där Paul. Har alltid haft en grej för honom och jag tror inte fast filmerna skulle vara lika bra utan honom. 
 

Kommentarer
Linnéa

Vart jobbar du? :)

Svar: Jobbar på ett servicehus! :) Jobbade på en butik förut också men inte längre :)
Reema Johnson


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback