Hej hej!

Igår natt innan jag la mig hade jag världens pepp och motivation till att morgondagen skulle vara en av förändringarnas dag. Måndag den första oktober det finns ju liksom inget att skylla på. Nya tag, nya chanser och vad passar bättre än början på veckan OCH början på månaden?!

Dagen gick inte precis som jag hade hoppats på. Fick en smäll på käften av ödet direkt. Varje gång jag försöker resa mig upp känns det som om ödet bara står där för att slänga ner mig igen, men nu jävlar ska kolen bli till glöd och glöden till eld! Jag har fortfarande en löprunda som står på schemat och jag ger inte ödet en chans till, träningskläderna är på och löparskorna knutna, det finns ingen ursäkt kvar. 

Ett av mina mål i oktober är även att den här stackars lilla bloggen ska fyllas med åtminstonde ett inlägg per dag. Jag vill ju så gärna dela med mig, men oftast så vill ju inte min hjärna och kropp samarbeta och får jag ihop dem två så vill ju inte tekniken samarbeta med oss. Bara massa gnälliga ord från mig känner jag, men det här är enda stället jag har att dela med mig av, så mycket sånt blir det ju här. Imorgon dock ska jag INTE klaga utan då får ni lite inspiration! 


 2 bilder från när jag var i Pakistan. Vi åkte till en väldigt vacker plats i Norra Pakistan, där det bara är typ berg och dalar. Här står jag under en glaciär som har smält.
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback