Suuup?
 
Har varit en chill-söndag för mig, firade min lilla kusin, pojken till familjen jag bor hos som fyllde år. Hade egentligen planerat att röja undan en massa plugg också, men det gick inget vidare. Ska försöka göra det imorgon då det finns en massa regler om deadlines och sånt, lämnar man inte in i tid får man automatiskt ett sämre betyg även om det är en bra uppgift. Strikt ska det vara. Jag börjar faktiskt bli mer och mer excited över London. Det är trots allt en av världens kändaste storstäder och det är inte på måfå, utan det finns ju orsaker bakom. Det finns också en massa möjligheter här om man hittar rätt folk och att umgås med och det är min plan nummer ett just nu. Hitta sköna människor som gör det lättare och roligare att bo här. Så nu är det bara att sätta på million dollar smilet och ragga upp skönt folk. 
 
Imorgon ska jag försöka fixa lite roligare bilder åt er! Bland annat på skolan, stay tuned.
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback