Uppdaterar min instagram, mer än bloggen för det är så himla enkelt och man kan lägga upp onödigare saker haha. Så här har London sett ut för mig de senaste 2 veckorna genom instagram. Annars så består dagarna just nu mest av att gå till skolan, komma hem, plugga, sova. That's about it. Ska försöka gå in i skinnet på London under min tid här, who knows snart kanske bilden av London ändras och det kanske blir här jag stannar? That's the thing about life, you never know.
 

1. Wafflemeisters våfflor är heaven! Åhh så goda, ett måste att stanna där om du är på Oxford street! // 2. Chai latte på skolans cafe, inte som Sveriges men det funkar.// 3. Skolans "innergård"// 4. Main entrance till skolan. // 5. Vin i skolan (!!!) ja haha de serverar vin och de har en egen bar, medan vi väntade på en lektion.// 6. TGIF! Gick till TGI Fridays på en fredag också vilket var kul och åt deras supergoda hamburgare.
 
Som ni ser så består mesta delen av bilderna av mat haha.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback