Hoppas att ni har haft en bra jul och att nyårsfirandet inte spårade ur haha. Min jul har varit hur mysig som helst, stressig men mysig. Har jobbat dag och natt bokstavligen och det ser ut att fortsätta så. En sak som jag inte har berättat på bloggen är att jag flyttar till London om ca 2 veckor! Ska alltså börja plugga psykologi där. Har ju så galet mycket att fixa inför det också! Måste fortfarande fixa boende och sånt. GAAAH!
 
Men i år vill jag vara mer aktiv på bloggen och speciellt när jag åker till London. Kommer ju vara lite intressantare inlägg än jobb, sova, jobb Just nu är allt blankt efter nästa vecka eftersom jag fortfarande inte smält att jag åker! Är galet nervös och rädd just nu eftersom att jag kommer att vara där helt ensam. Jag hoppas i alla fall att det kommer att bli bra där. 
 
Skönt med ett nytt kapitel i livet, det behövs verkligen. Har tröttnat som fan på allt här, är redo för något nytt! Så 2013, be good on me!
 
Nyårsaftonsoutfit, men peplumtopp i metallic. Sedan nyårsfirande pakistyle med en sari.
 
 

Kommentarer
NONE OTHER THAN THE ONE AND ONLY - FAH FAH

Men åh, så fin!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback