Hej!
 
Det lutar ju sig mot helg igen! Whoopwhoop! Hinner ju knappt skriva om min förra helg innan det är helg igen haha. I söndags var jag alltså på Romeo Santos konserten. För er som inte vet är han en latinamerikansk artist som jag fastnat för. Han var med i Aventura innan som jag tror de flesta känner igen från Obsesíon låten. Otrolig röst och skönt musik. Han var otroligt bra live! Konserten var i O2 academy i Brixton där majoriteten av latino community bor. Vi hade faktiskt rätt bra platser för att ha köpt de billigaste biljetterna på plats knappt en timme innan konserten. Vi stod väldigt nära scenen och kunde se allt tydligt. I kön på väg in var det kaos! De hade bara en kö för alla som ska in men väl inne och på konserten var alla så lugna! Det va ingen som knuffades, man hade sitt eget space och folk njöt bara av musiken och dansade till och med bachata!
 
En gullig liten shot i kön haha
 
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback