Sister på min sista microeconomy lektion innan mitt final exam i samma ämne om ca 3 veckor. THANK GOD! Denna lektion har varit bland de värsta jag varit på. Han har pratat som om vi är 3 år och upprepat de mest onödigaste sakerna jag har hört i mitt liv. En lektion spenderade han 70 av 80min på att gå igenom i minsta lilla detalj om en essay som vi redan fått betygsatt. En annan spenderade han ca 30min på att gå igenom hans struktur på provet, inte något alls om själva provet utan att antalet ord kan variera i de olika frågorna men att alla frågor fortfarande är värda lika mycket - i 30min utan att överdriva! Tillslut sa faktiskt en kille att de flesta här faktiskt har gjort ett prov tidigare och att vi inte är så dumma i huvudet. Haha peak of the class. Hoppas aldrig mer jag har honom i något ämne igen. Ever. That's how much I suffered through this class. 
 
Kunde egentligen ha skippat den eftersom jag fortfarande har en absence kvar att uttnyttja, men kände för att spara på den just in case. Bra att ligga strax under riskzonen. Nu pratar han om, God knows what, jag har suttit här sen 9 på morgonen, slutar om ca 15min och min nästa lektion är inte förän 15.30! Jag förtjänar a hella lot praise för detta. Att jag tog mig upp för denna lektion alltså, jag har imponerat på mig själv med min själv-disciplin. När vi ändå pratar om det vill jag bara tilläga att jag till och med försov mig och ändå stressade hit! Eller så säger vi bara helt enkelt att jag ramlat och slagit i huvudet, för det här är det mest onödigaste jag gjort haha. Kunde ha sussat sött i sängen nu. Well, well vad gör man inte för att ta sitt ansvar när det kommer till skolan. I'll accept the praises now. Thank you. 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback