Hello!
 
Har haft ett par grymma dagar i skolan och London och nu är jag hemma i Sverige över påsk. Det är ju egentligen när det händer saker som jag borde blogga om det, but I'm too busy enjoying. I Onsdags hade vi Regent's charity fashion show, jag bestämde mig för att hänga kvar i skolan vilket var ett bra beslut hade superkul. I Torsdags hade vi Regent's Oscar talent show där min vän var med, så vi var ett par vänner som hängde i skolan käkade middag och gick och stöttade henne. Sedan var det efterfest i vår student bar vilket var skit kul, tills brandlarmet gick haha. Precis när vi beställt shots. Jag ba SHOTTA och så sprang vi ut haha. I fredags så var jag ute och shoppade hela dagen, köpte massa saker till familjen och så innan det var dags att flyga hem till Sverige. Igår blev det hemmafest och ja, nu sitter jag här, en aningen bakis. Vilka dagar haha.
 
Kär i mina matchande resväskor!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback