Hej!
 
Blev en spontan helg hem till Sverige i fredags, därav den utebliva uppdateringen. Det blev alltså så att jag bokade biljetter på morgonen och tog flyget hem till Stockholm över helgen (Tack vare en speciell person <3). Hann i samma veva förvandlas till en födelsedagspresent åt min käraste Emiie. Blev en surprise för alla faktiskt ingen utom min pappa visste att jag skulle komma, så det var rätt kul. Kom hem igår natt och idag var det tillbaka till unilife. Kändes skönt med en paus faktiskt, även fast det bara var över helgen. Om två veckor åker jag tillbaka för en lite längre period. 
 
Var för lat för att träna idag, men tvingade mig själv och motiverade mig med att ha på mig mina nya träningsskor. Tänk vad lite materiella saker kan göra! Nu ska jag ta tag i lite mail innan jag ska sova annars kanske jag inte har någon el i lägenheten hehe. 
 
Nya träningsskor!
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback